kamaszgyerekem

Elég jó anya szubjektíven itt és most. Te hogy látod? Írd meg a sacir@citromail.hu-ra!

Rovatok

Amelyik kamasszal nincs gond, azzal gond van

2011.01.22. 20:29 KvizKaland

Oké, anyu

Oké, jó, rendben, igen jó, oké igen, jó, oké, na igen, értem, rendben… és már fél lábbal a másik szobában van, miközben én még mindig nyomom a sódert. Ismerős szitu? 

A téma súlyától függ, hogy reagálok, ha komoly dolgokról tartok székfoglaló előadást, két levegővétel közé valami ilyesmit szúrok be: – Nem veszed észre, hogy hozzád beszélek? Micsoda bunkóság, hogy közben kimész?! Ilyenkor megtörten lerogy, és bár az egyik fülén be, a másikon ki, azért becsülettel végighallgat. Ha jó kedvemben talál, viccesen terelem vissza magamhoz, de mi tagadás, akkor sem ússza meg olyan hamar, mint szerette volna. 

Bosszant, hogy a magamban olyan szépen felépített szónoklat egyáltalán nem érdekli, a lényeget hamar kiszűri: rendet kell rakni a szobában, nem beszélhet így az öccsével, szuper, hogy megdicsérték az iskolában, holnap el kell mennie a nagyszüleihez… stb.

Ha túllépem az öt percet, elvesztem, szinte látom, ahogy folynak lefelé a fején a szavaim. – Oké, jó, rendben, igen jó, oké igen, jó, oké, na igen, értem, rendben, anyu – ismételgeti, és ha végre a mondókám végére érek, villámgyorsan távozik. Én meg ott maradok a kételyeimmel. Vajon megértette? Eljutott egyáltalán az agyáig, amit mondtam? Valami biztosan eljutott, ha már annyiszor mondta, hogy oké, jó, rendben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kamaszgyerekem.blog.hu/api/trackback/id/tr212605683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása